Descripció
El projecte funciona des del 1999. El Punt al barri enforteix l'entorn humà i comunitari ja que es porten a terme activitats per nens i nenes, tallers per a joves, cursos d'iniciació a la informàtica, Internet i tràmits, tallers per gent gran de manualitats i memòria, connexió lliure i espai dedicat a les entitats del barri entre d'altres.
Consulta els horaris al telèfon del Punt, a les xarxes socials o al bloc del Punt.
Telf. 600 05 14 03 https://bloc.xarxa-omnia.org/puntomniasantllorenc/
https://www.facebook.com/santllorencsantperenord.xarxaomnia/
Actualitat
2019-02-07 07:08
Aquest punt està gestionat per:
- AVUI
- Set. 25 desembre
- Set. 01 gener
- Set. 08 gener
- Set. 15 gener
- Set. 22 gener
- Set. 29 gener
- Set. 05 febrer
- Set. 12 febrer
- Set. 19 febrer
- Set. 26 febrer
- Set. 04 març
- Set. 11 març
- Set. 18 març
- Set. 25 març
- Set. 01 abril
- Set. 08 abril
- Set. 15 abril
- Set. 22 abril
- Set. 29 abril
- Set. 06 maig
- Set. 13 maig
- Set. 20 maig
- Set. 27 maig
- Set. 03 juny
- Set. 10 juny
- Set. 17 juny
- Set. 24 juny
- Set. 01 juliol
- Set. 08 juliol
- Set. 15 juliol
- Set. 22 juliol
- Set. 29 juliol
- Set. 05 agost
- Set. 12 agost
- Set. 19 agost
- Set. 26 agost
- Set. 02 setembre
- Set. 09 setembre
- Set. 16 setembre
- Set. 23 setembre
- Set. 30 setembre
- Set. 07 octubre
- Set. 14 octubre
- Set. 21 octubre
- Set. 28 octubre
- Set. 04 novembre
- Set. 11 novembre
- Set. 18 novembre
- Set. 25 novembre
- Set. 02 desembre
- Set. 09 desembre
- Set. 16 desembre
- Set. 23 desembre
22 | dl. 23 | dt. 24 | dc. 25 | dj. 26 | dv. 27 | ds. 28 | dg. 29 |
---|
tot el dia | |||||||
Before 01
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
|
|
|
|
|
|
|
|
dl. | dt. | dc. | dj. | dv. | ds. | dg. |
---|---|---|---|---|---|---|
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|||||
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
|||||
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
|
|
|
|
|
|
|
30 |
31 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|