Dia: divendres 20 de maig de 2022 de 10:00 a 12:00
Quan
Comença el: divendres 20.05.2022 de 10:00 a 12:00 Acaba: divendres 20.05.2022 de 10:00 a 12:00
Informació pràctica
Places: 14 Ús de les tic: Sí Temàtica: Aprenentatge Sub-temàtica:
Objectiu de l'activitat
Objectiu general: Transmetre coneixements sobre els perills de Navegar per Internet al col·lectiu de gent gran del barri de Sant Antoni de Barcelona.
Objectiu específic 1: Treballar les competències de Creativitat, Comunicació, treball en equip i de relacions interpersonals.
Objectiu específic 2: Crear un debat d’intercanvi d’experiències entre persones de diferents edats per tal de conèixer altres realitats.
Metodologia, continguts i recursos utilitzats
La metodologia estarà basada en l’exposició amb diferents cartells, sobre els principals riscos de navegar a la xarxa, amb la creació d’un debat conjunt posterior per tal de que es puguin aportar experiències viscudes i consells per evitar ser enganyats quan naveguem i fem ús d’Internet.
Realitzarem una sessió de formació a la nostra entitat amb els joves de Garantia juvenil i un altre sessió al punt Òmnia per realitzat l’activitat.