Dia: dimecres 04 de novembre de 2020 de 12:30 a 13:00
Quan
Comença el: dimecres 04.11.2020 de 12:30 a 13:00 Acaba: dimecres 16.12.2020 de 12:30 a 13:00
Informació pràctica
Ús de les tic: Sí Temàtica: Administració en línia Sub-temàtica:
Objectiu de l'activitat
Donar formació a través de l'ordinador per a fer uns certs tràmits amb estrangeria i amb l'administració, a les persones usuàries del nostre servei jurídic d’estrangeria.
Actualment i des de la crisi sanitària, ja no permeten presentar ni tramitar els expedients de manera física. Aquest fet ha provocat un greu perjudici a les persones que atenem perquè al desconeixement de la llengua i de les lleis ara se suma la bretxa digital.
En molts casos les persones es queden sense poder presentar els seus expedients i ha hagut de presentar-los la nostra advocada, però el problema és que l'expedient es vincula a ella i no a la persona interessada. El objectiu principal seria que el expedient es vincules a la persona interessada.
Metodologia, continguts i recursos utilitzats
En coordinació amb el projecte Mirador Ciutat de la entitat, que ofereix als usuaris un primer punt d’acollida, assessorament i acompanyament en tres línies d’intervenció;
- Primera Acollida.
- Acompanyament social.
- Acompanyament jurídic. Servei d’assessorament jurídic en matèria d’estrangeria s’ofereix orientació, assessorament i suport en tràmits d’estrangeria, com ara processos de regularització per arrelament, renovacions d’autoritzacions de treball i residència, canvis d’autorització, recursos administratius, nacionalitat i d’altres
Participarem en les formacions, la advocada, la tècnica de acollida i la dinamitzadora del Punt.
Amb petits grups d’usuaris del espai jurídic, farem formacions col·lectives de les principals plataformes de estrangeria i de la administració per que pugin presentar i fer seguiment dels seus expedients.
1. Com demanar la Cl@ve Pin
2.
3.