Assessorament i Cita prèvia I

Pestanyes primàries

Dia: dimarts 02 de juny de 2020 de 10:00 a 13:00

Quan

Comença el: dimarts 02.06.2020 de 10:00 a 13:00
Acaba: dijous 18.06.2020 de 10:00 a 13:00

Informació pràctica

Ús de les tic: Sí
Temàtica: Altres

Objectiu de l'activitat

Objectiu de l'activitat -Donar cita prèvia a usuaris que necessitin ajuda de forma presencial -Assessorar els usuaris -Donar pautes per seguir treballant oferint eines, jocs i possibles tallers. -Donar o cercar solucions a petits problemes de connexió o des-configuració d'eines i programes. -Informar a la població compartint informació des de canals oficials trencant les fake news. -Fer que els usuaris sentin la comunicació en línia de forma propera.

Metodologia, continguts i recursos utilitzats

Metodologia, continguts i recursos utilitzats A partir del 25 de maig, el nostre territori entra en fase 2 i amb aquesta entrada el 100% dels treballadors passen a treballar de forma física al seus espais de treballa. Depenent del departament s'ho combinen de forma presencial i física per atendre també amb cita prèvia a la població. En el nostre cas, obrin de dilluns a divendres de 10 a 13h amb cita prèvia fins nou avís. El meu horari passa a ser de dilluns a divendres de 7:30 a 14:30 físicament a Òmnia, i dimarts i dijous de 15:30 a 16:30 de forma telemàtica des de casa. Encara que hi haurà unes hores de cita prèvia els tallers de formació continuaran telemàticament fins al 23 de juny, com també l'assessorament a entitats i usuaris que vulguin fer-ho a través de la xarxa. A partir d'aquest 23 de juny, on també se suposa que estarem amb "més normalitat" es valorar que fem a nivell d'atenció al públic. De moment estem intentant seguir ajudant amb tot el que podem com a Òmnia. Creiem que és molt important que es trobin acompanyats no només de la família, sinó també per part de la gran família d'Òmnia. Amb molts d'ells parlo sovint via whatsapp, sobretot amb aquells usuaris que no tenen la resta de xarxes socials. He de dir que per la següent programació faré que els usuaris facin anar com a mínim l'Skype, per poder fer tallers amb línia. L'assessorament el vaig a través de diferents eines telemàtiques com Facebook, Skype, Jitsi, Twitter, Instagram...etc, simplement volem seguir propers als nostres usuaris habituals i a aquelles persones que no han vingut mai. Seguim donant cada dia a través de les xarxes socials eines per passar aquests dies.