Comença el: dilluns 25.04.2022 de 09:00 a 11:00 Acaba: divendres 17.06.2022 de 08:00 a 10:00
Informació pràctica
Places: 12 Ús de les tic: Sí Temàtica: Administració en línia Sub-temàtica:
Objectiu de l'activitat
- Atendre de manera individualitzada a usuaris del Punt i veïns del barri.
- Resoldre dubtes, necessitats o tràmits online que hagin de fer i no tinguin els recursos necessaris per poder-los fer des de casa o ells mateixos.
Metodologia, continguts i recursos utilitzats
S'atendrà de manera individualitzada als usuaris que agafin cita prèvia pels uns del canals proporcionats, via web, telèfon, correu electrònic o directament des de el Punt.
La franja es de mitja hora o una hora depenent del tipus de tràmit a realitzar.
També està la possibilitat de que el tràmit sigui amb suport o sense suport del dinamitzador.
El numero de places que s'ofereixen son d'unes 12 aproximadament a la setmana depenent de la durada que tingui el tràmit.