Quan Comença el: dimarts 17.09.2019 de 10:00 a 11:30Acaba: dimecres 04.12.2019 de 10:00 a 11:30 Informació pràctica Places: 7 Objectiu de l'activitat Millorar la formació digital de les persones en situació d'atur. Fomentar l'ús de les eines informàtiques bàsiques per elaborar els documents de candidatura, i l'ús d'Internet per optimitzar la recerca de treball. Facilitar la presentació de candidatures. Metodologia, continguts i recursos utilitzats La metodologia és participativa i consisteix en l'adquisició de competències bàsiques en el maneig del processador de text per redactar els documents de tipus cartes de presentació i curriculum de cada alumne, i per millorar l'aspecte amb l'aplicació de formats. De l'altre banda, es tracta d’aprendre l'ús del navegador i d'Internet, el maneig dels cercadors i les borses de treball. Finalment, es facilitaran les inscripcions en aquestes borses (Feina activa, Infojobs, Adecco...) i l'enviament de candidatures per correu electrònic.