Dia: dimecres 22 de abril de 2020 de 11:30 a 13:30
Quan
Comença el: dimecres 22.04.2020 de 11:30 a 13:30 Acaba: divendres 31.07.2020 de 09:00 a 10:00
Informació pràctica
Ús de les tic: Sí Temàtica: Aprenentatge
Objectiu de l'activitat
Resoldre els dubtes i/o problemes informàtics dels usuaris alhora que se'ls ensenya a fer-ho ells mateixos.
Treballar la capacitat resolutiva dels usuaris.
Fer perdre la por als usuaris, a l'hora d'arreglar el seu dispositiu tecnològic.
Aprendre a utilitzar eines digitals de comunicació telemàtica.
Donar a conèixer els nous canals de comunicació del Punt Òmnia: Telegram, Facebook, Jitsi, Skype, Hangouts.
Metodologia, continguts i recursos utilitzats
És un espai telemàtic, en el qual els usuaris poden realitzar consultes relacionades amb dubtes o problemes de programari i maquinari. Si el problema és de programari i el temps de reparació ho permet, s'arreglarà a l'acte. Si no, a partir del diagnòstic del problema, s'informarà l'usuari de les possibles solucions perquè sol·liciti l'assistència tècnica adequada.
La idea és donar les explicacions i informacions necessàries perquè sigui l'usuari qui, guiat pel dinamitzador, pugui resoldre el problema. Per tant, es realitza un aprenentatge guiat, que durà a l'usuari a resoldre la situació, o a tenir coneixement de quin és el problema i quins són els passos a fer per arribar a la seva resolució.
Els usuaris poden contactar amb el dinamitzador via Facebook, Telegram o correu electrònic i es donarà resposta tan aviat com es pugui, però en cas que no es pugui a l'acte se'ls reservarà dia i hora.