Dia: dimecres 22 de gener de 2025 de 11:30 a 13:30
Quan
Comença el: dimecres 22.01.2025 de 11:30 a 13:30 Acaba: dimecres 02.04.2025 de 11:30 a 13:30
Informació pràctica
Places: 8 Ús de les tic: Sí Temàtica: Administració en línia Sub-temàtica:
Objectiu de l'activitat
Oferir un espai D'assistència personalitzada on els participants aprenguin a realitzar tràmits en línia amb autonomia, seguretat i confiança. Proporcionar les eines i els coneixements necessaris per dur a terme gestions digitals de manera eficient i adaptada a les necessitats de cadascú.
Metodologia, continguts i recursos utilitzats
Cada participant reserva una sessió individual amb el dinamitzador per treballar directament en el tràmit que necessiti completar. Es fa un acompanyament pas a pas, amb l’ús dels dispositius del participant o dels ordinadors i tauletes del Punt Òmnia.
El dinamitzador ajusta l’assistència al nivell de coneixement i les necessitats específiques de cada persona. Ea tractaran continguts com per exemple...Sol·licitud de certificats (empadronament, vida laboral, naixement, etc.), renovació de documents com DNI o passaport, inscripció a serveis públics (cursos, cites prèvies, etc.), presentació de formularis i documents, ús de certificats digitals i sistemes com per exemple Cl@ve...
Els recursos utilitzats seran els dispositius del participant o equipament del Punt (ordinadors, tauletes, connexió a internet).