Metodologia, continguts i recursos utilitzats
Degut a l'estat de la Pandèmia del Covid-19 els grups queden reduïts a un 50% per poder mantenir la distància mínima de seguretat.
L'activitat consta de 28 fitxes de treball amb diferents exercicis a treballar i aconseguir els objectius plantejats a l'activitat.
El ritme de cada participant serà diferent i avançaran d'una manera molt diferent però tots arribaran a un mateix nivell de coneixements.
Cada usuari farà ús d'un ordinador de l'aula o de portàtil personal. En el cas de que els participants portin el seu portàtil contarem amb una plaça més a ordinador de sobretaula.
Pasariem de 8 places a com a màxim 12 places perquè utilitzarem la sala del costat per les persones que portin el seu portàtil i així continuar mantenir l'aforament reglamentari.
Haurà el suport permanent del dinamitzador en tot el procés de la formació. Els participants que vulguin poden portar-se a casa material per poder continuar treballant.