Comença el: dilluns 24.01.2022 de 09:00 a 18:00 Acaba: dimarts 25.01.2022 de 09:00 a 18:00
Informació pràctica
Ús de les tic: Sí Temàtica: Administració en línia Sub-temàtica:
Objectiu de l'activitat
-Aprendre a fer la gestió d'inscriure's de forma telemàtica.
-Ser capaç de fer inscripció al taller escollit.
Metodologia, continguts i recursos utilitzats
Per al nou trimestre del 2022 es inscripcions tornaran a ser únicament telemàtiques a causa de la pandèmia.
Totes les persones que no tinguin els recursos per poder tramitar la inscripció, a partir de l'19 de gener poden demanar cita prèvia per tal de poder tenir la mateixa oportunitat que la resta de participants.
Les inscripcions amb cita prèvia es realitzaran via telefònicament des del Punt.
Les inscripcions telemàtiques es fan a través de la web,
www.laseu.cat/tramits-i-serveis/inscripcions
Aquesta web, la prepara l'equip d'informàtica de l'ajuntament. Prèviament sempre fem una petita reunió on organitzar l'enllaç i per fer proves.
El màxim de persones inscrites a cada curs i taller és de 6 participants.
Com sempre, farem una llista d'espera per si tenim alguna baixa durant el trimestre que pugui ser ocupada.
Tots els tallers estan pensats per fer-los de forma telemàtica, per tant cada setmana els participants rebran un videotutorial per aprendre poc a poc les eines i fer la pràctica.
També tindran les hores de cita prèvia per poder resoldre dubtes sobre el taller concret que estan realitzant.