Dia: dimarts 07 de setembre de 2021 de 17:00 a 18:00
Quan
Comença el: dimarts 07.09.2021 de 17:00 a 18:00 Acaba: dijous 16.12.2021 de 17:00 a 18:00
Informació pràctica
Places: 6 Ús de les tic: Sí Temàtica: Aprenentatge
Objectiu de l'activitat
SETEMBRE 2021 AMB MESURES COVID-19
1.Crear i oferir un espai on els infants puguin assistir (de manera constant més o menys) al punt per temes de connectivitat a la xarxa, realització de treballs de l'escola, reforç escolar i activitats lúdiques relacionades amb les noves tecnologies,...
2. Treballar metodològicament amb el grups d'infants en risc social de la zona i fer intervenció i accions educatives en el barri i poble.
Metodologia, continguts i recursos utilitzats
SETEMBRE 2021 AMB MESURES COVID-19
Els infants venen DOS dies (NOU DE L'ABRIL DE 2021) a la setmana en sessions de 1h i 30 min. Venen uns 6 infants. Col·laboro activament en el disseny i execució de les diverses activitats amb joves, infants i amb els infants de centre obert.
Grups creats amb col·laboració amb el Centre Obert de Constantí (Serveis Socials) i els Centres Educatius de primària (CEIP Centcelles i CEIP Bergada)
Metodologia: primer els ubico en el projecte i entre tots construïm l'espai d'acord amb les seves necessitats i normatives del punt també. Vaig fent seguiments i després valoració de la setmana i després finals. Continguts: explicació del punt Òmnia, usos de l'espai I aplicació d'activitats d'acord amb les necessitats del grup, també potencio aspectes de reforç escolar (com fer un treball de l'escola, com buscar per Internet , amb infants manualitats cercades amb ordenador i Internet i després la realització de la manualitat , decorar l'aula, fitxes de reforç de temes d'ofimàtica o navegació d'Internet..
Treballar aspectes d'habilitats socials bàsiques (comunicació i diàleg, treballar la assertivitat en front les situacions agressives i violentes...)
També hem participat de diverses activitats al poble, com també en possibles activitats conjuntes amb els OMNIES propers al municipi.
Material: propi