Comença el: dilluns 09.01.2023 de 12:00 a 13:30 Acaba: dimecres 20.12.2023 de 12:00 a 13:30
Informació pràctica
Places: 3 Ús de les tic: Sí Temàtica: Administració en línia
Objectiu de l'activitat
Donar suport i acompanyar la realització de gestió telemàtiques, amb l'administració pública aií com altres serveis oferts per les entitats i col·lectius.
Acompanyar i alfabetitzar la població en l¡us de certificats i credencials per identificar-se davant l'administració
Alfabetitzar el veïnatge del barri en l'us de (Clave Pin, Permanente, IdCAT mòbil, apps de l'administració) i certificats digitals.
Metodologia, continguts i recursos utilitzats
És l'únic espai al que s'accedeix amb cita prèvia al Punt, per tal de poder delimitar el temps necessari per dur a terme les gestions, de manera endreçada i afavorint l'aprenentatge per part de la població a fi que amb el temps les puguin dur a terme de manera autònoma. D'aquesta manera es fa possible, advertir a les persones, quina documentació li serà requerida per tal que no els manqui al dur-la a terme.
L'acompanyament és persona a persona, per bé que es poden arribar a a tendre en paral·lel fins a tres persones. Som conscients que les gestions van per temporades, el que comporta que en determinats moments de l'any hi ha increments de la demanda que contrasten amb altres moments en que aquestes baixen. Tanmateix, sovint, qui fa una gestió en sol requerir d'altres al matei moment, en tant que es fan per poder presentar documentacions a diferents registres.