FORMACIÓ INTERNA (3ertrim24)

Pestanyes primàries

Dia: dimarts 17 de setembre de 2024 de 14:00 a 16:00

Quan

Comença el: dimarts 17.09.2024 de 14:00 a 16:00
Acaba: dijous 12.12.2024 de 14:00 a 16:00

Informació pràctica

Ús de les tic: Sí
Temàtica: Aprenentatge

Objectiu de l'activitat

1. Millorar les competències TIC de la dinamitzadora: - Aprendre a utilitzar noves eines i recursos digitals per estar al dia de les tecnologies emergents i garantir un servei actualitzat als usuaris. - Experimentar amb eines innovadores com aplicacions de disseny gràfic, gestió de dades, creació de contingut multimèdia o eines de col·laboració en línia. 2. Fomentar la creativitat i la innovació en la formació: - Desenvolupar activitats educatives noves que incorporin les TIC d’una manera atractiva i dinàmica per als usuaris. - Explorar metodologies interactives que puguin millorar l’aprenentatge, com gamificació, realitat augmentada o eines de simulació. 3. Transferir coneixements i habilitats adquirides als usuaris del Punt Òmnia: - Adaptar les eines i tècniques experimentades per dissenyar tallers inclusius que responguin a les necessitats dels usuaris. - Crear materials i recursos que puguin ser utilitzats per a la formació dels participants en el Punt Òmnia, garantint que siguin accessibles i adequats als diferents nivells de coneixement. 4. Promoure l’aprenentatge col·laboratiu i el treball en xarxa: - Establir dinàmiques de col·laboració entre els dinamitzadors per compartir experiències i bones pràctiques en l’ús de TIC. - Potenciar la interacció amb altres espais Òmnia i institucions locals per enriquir les activitats de l’espai d’autoformació. 5. Garantir la inclusió digital i l’alfabetització tecnològica: - Desenvolupar estratègies per acostar les TIC a col·lectius amb dificultats d’accés o poca experiència tecnològica, oferint-los recursos adaptats. - Crear continguts i activitats que contribueixin a reduir la bretxa digital en la comunitat. Aquest espai busca no només autoformar-me també aprendre eines per a la innovació i la millora contínua en els serveis que oferim als usuaris, convertint el Punt Òmnia en un referent d’alfabetització i inclusió digital.