Refresca't Carmel

Acció comunitària
Treball en xarxa
Participació taules comunitàries
Col·laboració

Descripció

Refresca't Carmel és un programa comunitari d'estiu que es desenvolupa durant els mesos de juliol, agost i la primera quinzena de setembre, amb una sessió setmanal d'una durada aproximada d'1 hora i 30 minuts. Les activitats es realitzen en horari de matí durant els mesos de juliol i setembre, mentre que durant l'agost es programen a la tarda per adaptar-se a les altes temperatures i afavorir el confort de les persones participants.

La programació inclou una àmplia varietat de propostes dinamitzades per professionals i entitats del territori, com ara una sessió d'acollida, un taller de ràdio amb Ràdio BocaNord, sessions de risoteràpia, activitats amb gossos, jocs de taula, tallers de salsa i ritmes compartits, activitats creatives com Un Estiu Taronja, projeccions de cinema participatiu, sessions d'improvisació teatral i una jornada final d'avaluació i cloenda amb un petit refrigeri.

La metodologia és activa, participativa i comunitària, prioritzant la implicació de les persones participants, la interacció entre elles i la creació d'un espai acollidor on compartir experiències, descobrir noves activitats i reforçar els vincles socials. El programa es basa en la col·laboració entre diferents serveis i professionals del barri, fet que contribueix a enriquir les propostes i a consolidar la xarxa comunitària del Carmel.

On

Quan

Comença el: dimarts 07/07/2026 09:00 a 12:30
Setmanalment on dimarts, 9:00h - 12:30h until dt., 28 jul 2026

Places

40

Amb què