El Punt Òmnia de Mollet del Vallès, situat a l’Empresa Municipal per a la FormacióOcupacional i l’Ocupació (EMFO) de l’Ajuntament de Mollet del Vallès, treballa constantment per oferir noves eines de comunicació amb la ciutadania que siguin pràctiques, intuïtives i requereixin poca maquinària per reduir les barreres tecnològiques.
És per aquest motiu que durant els últims mesos, el Punt Òmnia de Mollet ha creat dues noves eines de comunicació amb els usuaris: el mes de juny es activar el xat directe amb l’equip d’EMFO aprofitant la nova aplicació de mòbil i aquest mes d’octubre s’activarà el número de Whatsapp 679 333 158 per resoldre dubtes de manera més ràpida.
Aquestes eines no substitueixen la formació en alfabetització digital, molt necessària per a la recerca de feina, sinó que mentre aprenen a utilitzar un ordinador, es realitza la recerca de feina amb l’app, el xat o amb el Whatsapp, ja sigui per fer seguiment de les ofertes, per adjuntar el currículum, o per canviar la data d’una cita, entre d’altres.
Des d’EMFO es fomenten aquestes eines perquè són gratuïtes, modernes, ràpides, accessibles i més properes a la ciutadania, especialment en el cas del Whatsapp, ja que moltes persones el tenen instal·lat al seu telèfon mòbil i el saben utilitzar.
A més, el Whatsapp és una aplicació molt pràctica i intuïtiva que no requereix coneixements informàtics, només es necessita un telèfon mòbil amb connexió a internet i permet adjuntar documents, enviar missatges de veu, etc.
L’horari d’atenció del número de Whatsapp d’EMFO serà de 8.30 a 18.30 h de dilluns a divendres. A més, també es pot contactar amb l’equip d’EMFO per telèfon, correu electrònic, pel formulari de contacte de la pàgina web i per les xarxes socials. Per a més informació: info@emfo.cat o 93 570 51 60.
03/10/2018 | 08:10
El Punt aposta per eines pràctiques i intuïtives com el WhatsApp. L’objectiu és oferir noves vies de comunicació que facilitin l’accés a les noves tecnologies i redueixin la bretxa digital.