Quina infuència pot tenir el màrqueting i la publicitat en la percepció dels infants sobre si mateixos? Com els afecta a la seva autoimatge? En aquest sentit Mediacorp ha programat pel proper 12 de juliol la jornada 'Educar en el consum dels mitjans de comunicació', una trobada que s'alterna amb la web micuerpomegusta.com per a a donar recursos i material educatiu per a què nens i nenes tinguin una millor comprensió de la publicitat i es relacionin de manera més saludable amb els seus cossos.
Mediacorp és una investigació finançada pel Ministerio de Economía, Industria y Competitividad i liderada per la Universitat Pompeu Fabra, que cerca analitzar la influència de la publicitat en la construcció de la imatge corporal dels nois i noies de 6 a 9 anys, amb l'objectiu de desenvolupar una mirada crítica sobre la publicitat i els estereotips que es difonen. El proper 12 de juliol a la seu de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona (plaça de la Mercè núm. 10). Més informació clicant en aquest enllaç.