Vídeo: reportatge sobre dansa inclusiva

La televisió pública de Barcelona ha estrenat una sèrie televisiva sobre diversitat funcional.

La televisió pública de Barcelona, betevé, ha estrenat una sèrie de televisió basada en la temàtica de la diversitat funcional. La sèrie, anomenada Trèvols de 4 fulles, exposa de manera desdramatitzada i normalitzada el dia a dia de la vida de les persones amb diversitat funcional, des d'una perspectiva desacomplexada i fora dels tabús i tòpics.

El primer episodi de Trèvols de 4 fulles, "Dansa inclusiva a tota mena de diversitats humanes", presenta la pràctica de la dansa en persones amb aquesta condició. A través del vídeo l'espectador s'acosta al moviment dels cossos i l'expressió personal dels protagonistes per a portar l'espectador fins als límits del seu pensament: el paternalisme, la superioritat i la hipocresia, entre d'altres.

"Dansa inclusiva a tota mena de diversitats humanes" promou el pensament crític sobre què és la dansa i què no és, i incita al debat sobre la diversitat funcional i el lloc que la societat li acaba atorgant. Podeu veure l'episodi clicant en aquest enllaç.