El barri de Can Jofresa està constituit per viviendes construides i entregades als anys 1974-1975, és per això que predomina gent gran. També és important assenyalar la tranquilitat i la bona convivència dels veïns i podem dir que ha hagut un increment considerable de gent jove. La zona està molt bé comunicada amb l'autopista c-58 i té la majoria de les necessitats bàsiques cobertes.
El punt Òmnia de Can Jofresa té grups per totes les edats i treballa conjuntament amb les entitats com: l'associació de veïns, el club de jubilats, la peña madridista, el propi Casal i ha tingut col·laboracions amb els instituts del barri.
Si vols informar-te, truca per telèfon de dilluns a divendres de 16:00 hores a 20:00 hores, o bé, mana un correu electrònic a la següent dirección: avv_canjofresa_cc@xarxaomnia.gencat.cat