Metodologia, continguts i recursos utilitzats
Principalment es vol mantenir un fil de comunicació continu mitjançat un grup de WhatsApp amb tots els participants d’aquest grup. Pels casos de atenció individual i per tractar temes mes concrets es pot realitzar una comunicació individual per trucada directe, chat o videotrucada amb aquella persona. (Resolució problema tècnic, de configuració, de demanda d’ajuda, de petició ajuda govern/administració o veïnal..)
S’enviaran instruccions, explicacions i videotutorials creats pel propi punt. Explicacions escrites, gravacions de veu.
Es proposen reptes, exercicis didàctics i pràctics amb posada en comú al grup dels resultats. (instal•lació apps, configuracions smartphones i les eines mes imprescindibles de comunicació a distancia...)
Es pretenen mantenir conversacions freqüents disteses amb bromes i humor per tal d’evitar el continu pensament negatiu recorrent de la situació sanitària. Donar ànims, entretenir, motivar i estar present acompanyant i mantenint la cohesió social del grup en moments i casos de soledat. Preguntar com estan, mantenint converses disteses. (Gent gran principalment)