Metodologia, continguts i recursos utilitzats
-Conèixer l'entorn de treball i els seus dispositius més importants com el teclat i les seves funcions, el ratolí i Internet. Finalment, aprendre a utilitzar un processador de textos, donar format, guardar i imprimir documents, enviar-los per e-mail.
-Donar resposta a necessitats urgents que hagin pogut sorgir arrel del confinament i la "nova normalitat", com per exemple, fer més tràmits online, accedir a l'app del banc, etc.
-Utilització de xarxes socials com Whatsapp per prevenir l’aïllament i promoure l’interacció social en un entorn on les possibilitats de socialització s’han vist reduïdes.
1. Utilitzarem els recursos disponibles per a l'aprenentatge del teclat i el ratolí
2. Realitzar exercicis pràctics on l'ús del teclat i les seves tecles funcionals formin part principal de les activitats per tal de facilitat la pràctica i l'agilitat en el seu ús.
3 Crear documents amb diferents temaris com a continguts per al seu emmagatzematge, correcció i impressió.
4. Accedir a tràmits burocràtics online i a apps que els usuaris necessitin derivat de la situació de pandèmia.