Community manager

Pestanyes primàries

Dia: divendres 05 de novembre de 2021 de 10:30 a 12:30

Quan

Comença el: divendres 05.11.2021 de 10:30 a 12:30
Acaba: divendres 05.11.2021 de 10:30 a 12:30

Informació pràctica

Ús de les tic: Sí
Temàtica: Aprenentatge

Objectiu de l'activitat

Objectius generales de l’acció formativa: ● Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball. Objectius específics de l’acció formativa: ● Dominar els principis del Màrqueting online i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals online existents. ● Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada. ● Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques. ● Dominar les tècniques per a la generació de reputació online positiva sobre una empresa, producte o servei. ● Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials. ● Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat. ● Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement.