Dia: dimarts 30 de novembre de 2021 de 18:00 a 20:00
Quan
Comença el: dimarts 30.11.2021 de 18:00 a 20:00 Acaba: dimarts 30.11.2021 de 18:00 a 20:00
Informació pràctica
Ús de les tic: Sí Temàtica: Aprenentatge
Objectiu de l'activitat
Objectius generales de l’acció formativa:
● Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball.
Objectius específics de l’acció formativa:
● Dominar els principis del Màrqueting online i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals online existents.
● Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.
● Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.
● Dominar les tècniques per a la generació de reputació online positiva sobre una empresa, producte o servei.
● Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
● Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.
● Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement.