Objectiu de l'activitat
1a sessió: - Conèixer el contingut de les sessions i l'objectiu últim de la formació.
- Establir vincle entre el formador i els membres del grup.
- Sensibilitzar i conscienciar de la necessitat de desenvolupar la competència "Ser Digital".
- Identificar avantatges i desavantatges en situacions on es presenta una necessitat d'utilitzar noves tecnologies.
- Incitar la reflexió sobre l'ús de les noves tecnologies en aquestes situacions.
- Sensibilitzar i conscienciar sobre la importància de desenvolupar la comunicació.
2a sessió:
- Conèixer les funcionalitats de l'smartphone.
- Reflexionar sobre com adaptar-se a les noves tecnologies i mostrar interès per integrar-les en el dia a dia i fer-ne ús.
- Conèixer els canvis que ha patit la comunicació amb la digitalització.
- Conèixer què és el correu electrònic o e-mail i quines funcionalitats i possibilitats ens ofereix.
- Fer un correu electrònic amb suport del videotutorial.
3a sessió:
- Saber que és una xarxa social, de quins tipus n'hi ha i quines són les principals, així com els beneficis i riscos que comporten.'
- Conèixer la repercussió que tenen les publicacions que fem en xarxes socials.
- Conèixer la missatgeria instantània.
- Aprendre a instal·lar Skype i fer una videotrucada amb alguna de les aplicacions que utilitzin habitualment.
4a sessió:
- Comprendre la importància d'entendre els missatges que escoltem, i adonar-se de la necessitat de fer-ho en tots els àmbits de la nostra vida.
- Comprovar la necessitat que la comunicació flueixi entre emissor i receptor, per a una bona comprensió del missatge .
- Reflexionar sobre la importància de mantenir converses telefòniques de manera fluida i ser capaços de deixar missatges al contestador.
- Interpretar correctament els gestos que acompanyen el llenguatge verbal i comprovar la importància que tenen en una entrevista de treball.