Comença el: dilluns 13.01.2025 de 11:30 a 13:00 Acaba: dilluns 31.03.2025 de 11:30 a 13:00
Informació pràctica
Places: 8 Ús de les tic: Sí Temàtica: Altres
Objectiu de l'activitat
Desenvolupar un treball d’inclusió social en col·lectius de risc que pateixen processos d’exclusió social
Desenvolupar d’un centre de barri on puguem implementar activitats de consulta individual i grupal i el desenvolupament d’activitats formatives.
Aprendre a utilitzar diferents programes com una eina per expressar-se, per a crear
Metodologia, continguts i recursos utilitzats
Aquest grup és dirigit pel membres de l'entitat Espai d'orientació i acollida psicosocial DSO. A les diferents sessions es comença creant s'ofereixen espais de paraula, a través de jocs, roll-playing, canvi de rols, sensibilització i distintes tècniques, que generen territoris comuns entre els i les participants.
Després es proporcionarà orientació i ajuda perquè la persona pugui prendre consciència del que li passa i veure les possibles sortides, intentat en tot moment que la persona es faci responsable de la seva vida i de les seves decisions, desenvolupant e implementant activitats de consulta individual i grupal, i desenvolupar activitats formatives, vincles personals, comunitaris i socials.