Dia: dilluns 16 de octubre de 2023 de 11:00 a 13:00
Quan
Comença el: dilluns 16.10.2023 de 11:00 a 13:00 Acaba: dilluns 18.12.2023 de 11:00 a 13:00
Informació pràctica
Places: 9 Ús de les tic: Sí Temàtica: Ocupabilitat Sub-temàtica:
Objectiu de l'activitat
Promoure la Consciència Emprenedora: Fomentar la comprensió i l'apreciació de l'esperit emprenedor com una via viable per a la realització personal i professional.
Desenvolupar Coneixements Digitals: Proporcionar als participants les habilitats i coneixements necessaris per utilitzar eines i recursos digitals com a eines essencials per al desenvolupament d'un negoci o projecte emprenedor.
Explorar Oportunitats de Negoci: Fomentar la capacitat dels participants per identificar oportunitats de negoci a través de la utilització de recursos en línia i tecnologies digitals.
Desenvolupar Pla d'Empresa: Assistir els participants en la creació i desenvolupament d'un pla d'empresa sòlid que inclogui estratègies de màrqueting, finances i logística utilitzant eines digitals.
Fomentar la Creativitat i la Innovació: Encoratjar la creativitat i la innovació en el desenvolupament de nous productes, serveis o models de negoci mitjançant l'ús de tecnologies i recursos digitals.
Adquirir Habilitats de Màrqueting Digital: Desenvolupar coneixements en màrqueting digital, incloent l'ús de xarxes socials, publicitat en línia i estratègies de contingut per promocionar un negoci o projecte emprenedor.
Aprenentatge Col·laboratiu: Fomentar la col·laboració i el treball en equip, ja que això és essencial en el món emprenedor actual.
Entendre els Reptes Legals i Ètics: Proporcionar informació sobre els aspectes legals i ètics relacionats amb la creació d'un negoci o projecte en línia.
Metodologia, continguts i recursos utilitzats
Seguirem la següent metodologia, tot i que s'anirà adaptant a partir dels perfils des participants:
Conceptes d'Emprenedoria: Introducció als conceptes bàsics d'emprenedoria, com ara la creació d'empreses, el desenvolupament d'idees i la gestió d'empreses.
Eines i Recursos Digitals: Formació en l'ús d'eines i recursos digitals per a la creació i gestió d'empreses, incloent aplicacions de planificació, màrqueting en línia i analítica web.
Pla d'Empresa: Desenvolupament d'un pla d'empresa complet que inclogui estratègies de negoci, finances, màrqueting i execució del projecte.
Màrqueting Digital: Formació en estratègies de màrqueting digital, com la publicitat en línia, les xarxes socials i la creació de contingut.