Formacio Contenció i Gestió de conflictes en l'atenció al públic

Pestanyes primàries

Dia: dilluns 20 de abril de 2020 de 16:00 a 17:30

Quan

Comença el: dilluns 20.04.2020 de 16:00 a 17:30
Acaba: dijous 14.05.2020 de 16:00 a 18:30

Informació pràctica

Ús de les tic: Sí
Temàtica: Participació
Sub-temàtica:

Objectiu de l'activitat

Oferir eines als participants en resolució de conflictes. Els continguts de la formació són els següents: - El procés de la comunicació i la resolució de conflictes.. - Resolució assertiva dels conflictes. - Empatia: habilitat per resoldre conflictes. - Metodologia per resoldre conflictes. - Els estils de negociació Durada 30 hores.

Metodologia, continguts i recursos utilitzats

Preparant eines- Creant un compte en GMAIL. Inscripcions als servei de borsa de treball (infofeina, infojobs, feina activa, etc.) El processador de text. El teclat , majúscules, accents i Caràcters especials. Escriure les nostres dades. Treball amb el servei Drive de Google.