IES-La Valira- Grup 2- TinkerCad

Pestanyes primàries

Dia: dimecres 17 de gener de 2024 de 10:00 a 11:00

Quan

Comença el: dimecres 17.01.2024 de 10:00 a 11:00
Acaba: dimecres 20.03.2024 de 10:00 a 11:00

Informació pràctica

Ús de les tic: Sí
Temàtica: Aprenentatge
Sub-temàtica:

Objectiu de l'activitat

*Promoure el seu desenvolupament integral i personal, com també desenvolupar l'autonomia. *Entendre la importància de saber utilitzar les Tic com com eina bàsica per una futura millora curricular, personal i un millor futur laboral. *Aprendre els conceptes bàsics i avançats sobre el disseny amb 3D amb el programari lliure TinkerCad. *Dissenyar peces amb 3D a partir de figures predissenyades o creades per les persones participants del curs. *Ser capaç de trobar solucions a possibles problemes a l’hora de dissenyar segons quines peces. *Treballar i desenvolupar els valors cívics (normes, respecte...etc). *Respectar el material d'ús habitual com també les instal·lacions. *Respectar al/la responsable del taller.

Metodologia, continguts i recursos utilitzats

El taller bàsicament és pràctic. La idea és que els participants comencin a treballar amb una eina de disseny i a partir d’aquests coneixements bàsics i previs poder dissenyar a cada sessió peces una mica més complicades. En aquest mateix modul també farem des petites sessions de l’eina Canva. Continguts del curs • Presentació del curs. Normativa Kahoot sobre TinkerCad Registrar-se al programari TinkerCad. Coneixerà la seva interfície així com les eines més bàsiques i conceptes. *Pla de treball *Alçada, amplada i longitud *Eixos *Orbitar, allunyar i apropar *Figures ➢ Fitxa 1-Creació de la 1era peça- Creació d’un porta llapis ➢ Fitxa 2- Combinar figures- Creació d’una tassa ➢ Fitxa 3- Introducció de text - Crear un clauer ➢ Fitxa 4- Com exportar els projectes per una futura impressió. Impressores *Formats *El "Cura» *Tipus d'impressores ➢ Creació d’un projecte final escollit per els/les participants ➢ Presentació del projecte creat a la resta de grup (nota final)