Suport per fer tràmits i gestions des de l'oficina de Benestar Social i igualtat

Pestanyes primàries

Oficina de Benestar Social i Igualtat. Carrer Alamanda, 2 L'Hospitalet de l'Infant

Dia: dilluns 10 de gener de 2022 de 09:30 a 13:00

Quan

Comença el: dilluns 10.01.2022 de 09:30 a 13:00
Acaba: dilluns 25.04.2022 de 09:30 a 13:00

Informació pràctica

Places: 6
Ús de les tic: Sí
Temàtica: Àmbit familiar
Sub-temàtica:

Objectiu de l'activitat

Oferir suport per realitzar tràmits en línia amb l'administració. Acompanyar a l'usuari dels serveis socials en el seguiment de gestions. Incidir en les habilitats i competències en els col·lectius amb manca d'accessibilitat a les TIC. Reforçar el servei que ofereix Benestar Social i Igualtat del Municipi.

Metodologia, continguts i recursos utilitzats

Les persones normalment son derivades des del mateix servei o ja coneixen l'espai de suport. Els demanem que reservin cita prèvia via whatsapp, correu-e o trucada. Son ateses individualment a causa de les tramitacions amb dades personals i el ventall d'aquestes gestions és molt ampli. Poc a poc aprenen a utilitzar, consultar i relacionar-se amb l'administració des del seu dispositiu. També son informades del projecte de la Xarxa Òmnia, de les activitats del Punt Òmnia i de les opcions per participar en els tallers.