Suport per gestions i tràmits

Pestanyes primàries

Dia: dimarts 12 de gener de 2021 de 12:00 a 13:00

Quan

Comença el: dimarts 12.01.2021 de 12:00 a 13:00
Acaba: divendres 30.07.2021 de 12:00 a 13:00

Informació pràctica

Places: 10
Ús de les tic: Sí
Temàtica: Administració en línia

Objectiu de l'activitat

Incidir en l'aprenentatge dels usuaris per a realitzar els tràmits i gestions, preferentment en línia, amb els propis dispositius. Afavorir la utilització de les TIC per realitzar tasques administratives i d'altres. Recolzar la comunicació del ciutadà en la utilització de les noves eines d'interacció de les administracions i d'altres.

Metodologia, continguts i recursos utilitzats

L'usuari exposa la necessitat de realitzar un tràmit amb el suport de la dinamitzadora que el guiarà en tot el procés. La persona que ha de realitzar la gestió és la que farà ús de l'ordinador o del dispositiu mòbil. Accedirem al recurs per fer el tràmit i s'introduirà les dades en un procés guiat i amb la utilització dels dispositius de l'usuari prioritàriament. Els procediments que requereixin utilitzar adreça de correu, número de mòbil, certificats...comportaran aprendre a obrir les aplicacions als dispositius i seguir els processos en cada cas. La persona usuària del suport/servei del Punt Òmnia al municipi, rebrà informació del projecte i se li demanarà que signi el full d'inscripció per suggerir-li la continuïtat en les accions del Punt Òmnia si s'escau i també afegim la signatura del full de responsabilitat d'absència de simptomes de covid19. S'ofereix en cada espai d'activitats del Punt Òmnia: aula IDETSA, Punt Òmnia Vandellòs, casa de l'Abadia de Masriudoms i casal d'avis de l'Hospitalet de l'Infant sempre que poguem utilitzar els espais i si cal demanarem altres llocs per realitzar-ho.