Objectiu de l'activitat
S'ofereix un suport personalitzat a la població en general des del Punt Òmnia. Un suport que permet a moltes persones amb limitacions personals per realitzar gestions de caire administratiu, comptable, socioeconòmiques, etc., de forma que les poden dur a terme resolent, així, algunes de les peticions que ens plantegen per resoldre tasques i tràmits de forma telemàtica.
Cal destaca que l’Estat d’alarma ha fet indispensable l’ús de les noves tecnologies per dur a terme moltes gestions relacionades amb les administracions, cosa que ha posat de manifest les grans carències personals de la majoria de les persones que s’hi adrecen a la nostra Entitat i que mercès al suport rebut han pogut gestionar-se una gran diversitat de tràmits i sol·licituds d’ajuts que tot seguit s’esmenten.
Les actuacions a les que s’ha donat suport des del Punt òmnia han estat les següents:
Sol·licitud de: la Renda Garantida de Ciutadania, Ingrés Mínim Vital.
Tramitació d’altes i baixes de autònoms (Seguretat Social e Hisenda)
Altes per obtenir l’idCat i certificat digital FNMT.
Tràmits SEPE (cita prèvia, presentació documents, etc.)
Relacions amb el SOC.
Cites prèvies Policia, Sanitat, etc.
Renovar la demanda de feina (Dardo) i renovació d’ajuts.
Tràmits ajuntaments (padró, recaptació, etc.)
Tràmits Mercats Ambulants.
Cesi d’activitat (a les Mútues, les 4 prorrogues)
Sol·licituds ajuts de la Generalitat a venedors ambulants.
Impostos trimestrals i anuals IRPF.
Documentació per Serveis Socials
Tràmits d’Habitatge.
Tramitacions del Bono Social elèctric.
Altes i registre de nadons i ajuts de maternitat. I altres.