Calàbria 66 és l’espai de referència sociocomunitària al barri. Un espai fet des de la ciutadania i per la ciutadania amb l’objectiu de fomentar la convivència, la solidaritat i la cultura, habilitant espais de confluència entre les diverses entitats i col·lectius que en formen part.

El treball de la federació, descansa sobre tres pilars fonamentals, fruit de la reflexió col·lectiva. Aquesta configuració té l’objectiu d’organitzar el treball i el projecte resultant dels diferents espais participatius, tot concretant-lo en propostes, activitats i projectes. Aquestes línies s’agrupen en els tres àmbits d’actuació següents:

Veïnatge, Educació i Artístic

Des d’aquests àmbits d’actuació, les entitats i col·lectius vinculats així com les veïnes i els veïns del barri, s’organitzen, tot generant debats, vehiculant propostes i promovent projectes que sorgeixen de la pròpia vivència i de les pròpies necessitats dels veïns i veïnes del barri.

Actualitat del punt

Aprofita'm

  Aprofita’m és un projecte dissenyat conjuntament entre la Federació d’Entitats Calàbria 66, el Punt Òmnia de Sant Antoni, el Servei de Rehabilitació Comuni

Xarxa solidària de Sant Antoni pel Covid-19

Diverses entitats del barri, entre les quals hi ha Calàbria 66 (entitat gestora del Punt Òmnia de Sant Antoni), De Veí a Veí, Sant Antoni Comerç, l'Assemblea de Joves de